شناسایی و توقیف تویوتا لندکروز قاچاق در هرمزگان 

 با هوشیاری مأموران انتظامی شهرستان سیریک یک دستگاه خودروی وانت تویوتا لندکروز قاچاق شناسایی و کشف شد. 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان سیریک در ادامه طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز  حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم در محور "سیریک - میناب" به یک دستگاه خودروی وانت تویوتا لندکروز فاقد پلاک مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز، و اجرای طرح مهار، راننده عرصه را خود تنگ دیده و با رها کردن خودرو با توجه به تاریکی هوا و پوشش گیاهی منطقه از محل متواری گردید که ضمن توقیف خودرو مورد نظر، در بررسی و استعلام صورت گرفته مشخص شد که خودرو فاقد مجوز بوده و قاچاق است.

سردار علی اکبر جاویدان ارزش خودرو قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شناسایی متهم متواری، تلاش مأموران برای دستگیری وی ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۵ دی ۱۴۰۲
تمام خودروهای گازوئیل کش و خودرو بدون پلاک توقیف ومبارزه با خودرو شوتی وماشینهای خاطره انگیز خط قرمز پلیس هست برخورد با جدیت ممنون
United States of America
عبدلله
۰۰:۲۹ ۰۴ دی ۱۴۰۲
وقتی مردم ندارن چکار کنن،وقتی ماشین یه میلیاردی و ب مردم بدبخت میفروشین 3یا4 میلیارد،ب نظرتون مردم چکارکنن،بازم چشم مسئولین روشن گرفتین دوباره سند میزنین و ب مردم میفروشین....به خدا مردم گناه دارن، حواستون به مردم باشه بهتر مردم ایران هیچ جای دنیا نیست همین و تمام..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۰۳ دی ۱۴۰۲
چه بلایی به روز ریال اوردن که ماشین ۳۰ هزار دلاری تو ایران میشه ۴۰ میلیارد ریال